سامسونگ روز به روز در حال محکم تر کردن جایگاه خود در بازار گوشی های هوشمند اندرویدی است و مدل های جدید متعددی را از سری های مختلف در طول سال ارائه می دهد. این غول کره ای دنیای تکنولوژی در زمینه تولید گوشی های مستحکم یا rugged هم فعالیت دارد. محصولات سامسونگ در این سری تحت عنوان Galaxy XCover به بازار عرضه شده اند و اکنون به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد تا یک نسخه جدید را در سال 2022 به این خانواده اضافه کند.

سامسونگ به زودی مدل جانشین گوشی Galaxy XCover Pro را معرفی می کند

این اطلاعات بر روی وب سایت OnLeaks and Zouton منتشر شده و همراه با آن رندرهای جدیدی نیز ارائه می شود. این طور که کارشناسان معتقدند، این گوشی جدید “Galaxy XCover Pro 2” نام دارد و به عنوان جانشینی برای گوشی XCover Pro که در سال 2020 به بازار عرضه شده بود، معرفی خواهد شد.

بر مبنای اطلاعاتی که در رابطه با این گوشی جدید فاش شده، بر روی بدنه آن یک جک 3.5 میلی متری صدا تعبیه شده است. همچنین این گوشی به باتری قابل تعویض و صفحه نمایش 6.56 اینچی مجهز خواهد بود. این احتمال وجود دارد که صفحه نمایش این گوشی از رزولوشن FHD+ برخوردار باشد و تراکم 450 پیکسل به ازای هر اینچ را به ارمغان آورد.

سامسونگ به زودی مدل جانشین گوشی Galaxy XCover Pro را معرفی می کند

وب سایت OnLeaks x Zoutun ادعا کرده است که در گوشی Galaxy XCover Pro 2 از تراشه اگزینوس 1280 استفاده شده که البته برای یک گوشی با پسوند نام “Pro 2” کمی عجیب به نظر می رسد! جالب اینجا است که بر رو Google Paly Console عنوان شده که این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 778G قدرت می گیرد! به هر حال اطلاعات ارائه شده در این زمینه با یکدیگر تناقض دارد و هنوز مرجعی رسمی برای تأیید هیچ یک از آنها در دسترس قرار ندارد.

برخی از شایعات حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد این گوشی را با نام XCover6 Pro روانه بازار کند. این شایعات از آنجا شکل گرفته است که مدل نامبر مربوط به همین دستگاه (Samsung SM-G736x) بر روی سایت Bluetooth SIG دیده شده است. در این وب سایت از این دستگاه با نام Galaxy XCover 6 Pro یاد شده است. به هر حال در این سایت به این نکته اشاره شده است که این گوشی جدید به بلوتوث نسخه 5.2 مجهز خواهد بود که نسبت به نسل قبلی یک ارتقای مهم برای آن به حساب می آید.

سامسونگ به زودی مدل جانشین گوشی Galaxy XCover Pro را معرفی می کند

در مجموع می توان با در کنار هم قرار دادن این اخبار به این نتیجه رسید که سامسونگ به زودی گوشی های سری XCover خود را به روز رسانی خواهد کرد. این گوشی موبایل می تواند نسخه دوم گوشی Pro باشد یا نسخه پنجم مدل معمولی. در حال حاضر هر دوی این احتمال ها شدنی هستند و نمی توان هیچ یک از آنها را رد کرد. پیش بینی می شود که اخبار تکمیلی در این رابطه ظرف چند هفته آینده از جانب سامسونگ اعلام شود. شما می توانید این اخبار را از طریق وب سایت ایده برتر پارسیان دنبال کنید.

منبع: notebookcheck.net


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.